Obchodné oddelenie +421 25 26 23 007
  Telefonická podpora +421 25 26 23 007
Správa FSK účtu  /  Control Panel  /  Vlastné služby

4.9 Vlastné služby

"Vlastné služby" sú služby prispôsobené konkrétnym potrebám zákazníka. Príkladom vlastných služieb sú softvérové licencie, špeciálny hardvér apod. ...

Vzhľadom na to, že služba je prispôsobená zákazníkovi, je potrebné, aby ju aktivovali zamestnanci datacentra FORPSI.

Cena a spôsob platby (mesačne, dvoj-mesačne, polročne atď.) za vlastnú službu záleží na dohode s obchodným oddelením. Náklady za službu sa strhávajú z kreditu zákazníka vo FORPSI Cloud.
Na aktiváciu Vlastnej služby, prosím, kontaktujte naše obchodné oddelenie.

Náš zamestnanec vám ponúkne konkrétne riešenie.

Aktiváciu a zmeny vlastných služieb uskutočňujú technickí pracovníci v pracovnej dobe od pondelka do piatka (8:00-16:30).
To see details of a custom service, follow the instructions below:
  • sign in to the Control Panel;
  • select the data center that houses the custom service;
    • in "COMPUTING"
      select "Custom services" from the left menu, under "TOOLS";
    • in "STORAGE"
      select "Custom services" from the left menu, under "SERVICES";
    • in "NETWORKING"
      select "Custom services" from the left menu, under "DOMAINS" or "CLOUD MONITORING";
    • in "BACKUP"
      select "Custom services" from the left menu, under "TOOLS";
  • a window will appear with a list of custom services;
  • by clicking on "Details", you can see the data sheet for each custom service, with details of the service and "History" of maintenance performed.

Please note that to make any changes to a custom service, you should contact our sales support team.
 
In the "Custom services" section in COMPUTING, you can find a list of all custom services (linked to the AWI account), while in the individual sections (STORAGE, NETWORKING and BACKUP) only custom services associated with that specific service.

The history details appear in the same order for all associated services.