Správy sú textové upozornenia, ktoré upozorňujú používateľa na výsledok operácií uskutočnených na príslušných strojoch. Ďalej môžu informovať používateľa o údržbe a nových funkciách.
Po pripojení ku Control panelu a voľbe
Dátového centra je možné overiť, či sú k dispozícii nejaké správy týkajúce sa udalostí, ku ktorým došlo v rámci platformy Cloud.
V hornej časti panelu sa nachádza špecifická plocha "
Správy", charakterizovaná číselnou hodnotou (podľa počtu prítomných oznámení):
|
V prípade neprítomných, už zobrazených alebo zmazaných správ |
|
V prípade prítomných správ |
V druhom prípade sa kliknutím na položku "
Správy" zobrazí nasledujúca úroveň
Prečítané a neprečítané správy sú farebne oddelené:
|
svetlo žltá – ešte nezobrazené správy |
|
biela – už zobrazené správy |
Správy sú dvojitého typu:
|
Systémové:
Ide o správy, ktoré systém generuje automaticky pre potvrdenie operácií uskutočnených používateľom (napr. vytvorenie nového cloud servera, vypnutie cloud servera, archivácia cloud servera, atď.) |
|
Operátora:
Ide o oznámenia vytvorené alebo odoslané operátorom |
Každá správa je identifikovaná ikonou, ktorá uvádza jej význam:
|
úspešne uskutočnená operácia |
|
neúspešne uskutočnená operácia |
|
Pozor |
|
Info |
Vpravo hore na stránke sa nachádzajú tlačidlá:
pre obnovenie správ |
pre odstránenie všetkých oznámení |
pre zatvorenie úrovne |
Ak chcete odstrániť iba jednu správu, na každom riadku je k dispozícii príslušné tlačidlo  |
Všetky oznámenia sú časovo obmedzené a po uplynutí stanoveného časového intervalu nebudú ďalej zobraziteľné.
Neodstránené oznámenia budú zobrazované pri každej novej pracovnej relácii, až do vypršania stanovenej lehoty.
Systémové správy nie je možné odstrániť, ale iba odložiť. V prípade, že sa rozhodnete použiť tlačidlo "
Odstraniť", správa nebude ďalej zobrazená v priebehu danej pracovnej relácie, ale pri novom prístupe sa zobrazí opäť, a to až do uplynutia stanoveného časové intervalu.
V časti "
Správy" je možné nájsť všetky operácie uskutočnené na cloud serveroch, v časti "
Log".